Fandom

Pokepèdia

Tauros d'Ash

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Bandada de Tauros d'Ash
Informació
Nom japonès サトシのケンタロス
(Satoshi no Kentarosu)
Nom anglès Ash's Tauros
Gènere Mascle[1]
Habilitat Desconeguda
Situació Amb el professor Oak
Història
Capturat a Zona Safari
Episodi Censurat (CEN) ‹№›
Vegeu més informació sobre esta espècie

Aquests Tauros són un conjunt de Pokémon capturats per Ash en la Zona Safari.

Història Edit

EP446 Tauros.png

Aquest és el Tauros que Ash utilitza per a les batalles.

Atrapa almenys un per accident a l'intentar atrapar un Rhyhorn en la Zona Safari en l'episodi "La llegenda de Dratini" (episodi censurat). Després atrapa 29 més en el mateix episodi. Pel que sembla té un Tauros específic per a les batalles. Ash mostra a aquest Tauros en la lliga de les illes taronja on batalla contra Drake. També en la conferència platejada per a lluitar contra Gary. I finalment en la novena temporada per a lluitar contra Anabel/Destra. Han aparegut en les Cròniques Pokémon en estampides.

Batalles que ha tingut Edit

Ash crida a Tauros per a usar-lo en una batalla en cada regió, usualment per a batalles en les lligues Pokémon.

En les Illes Taronja Edit

EP114 Venusaur vs Tauros.jpg

Venusaur vs Tauros.

En la segona temporada, en la lliga taronja, en l'episodi Hola Pomelo (CAT) / Hola Pumello (EUA) ‹№› Ash ho utilitza per a lluitar contra el Gengar de Drake el qual tauros és confós i Ash ho fa tornar a la seva Poké Ball. Després ho trau perquè lluite de nou contra el Venusaur de Drake en el següent episodi dit Avançament Dragonite (CAT) / Entra Dragonite (EUA) ‹№›, encara que va ser una batalla molt dura al final Tauros va ser el guanyador. I després, en eixe mateix episodi, lluita contra el Dragonite de Drake, però aquesta vegada Tauros perd.

ReferènciesEdit

  1. Tauros només pot ser mascle.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori