Fandom

Pokepèdia

Team Rocket

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El Team Rocket (del japonés: ロケット団, Roketto-dan, que es traduiria literalment com el "Grup Coet", degut al fet que sempre ixen volant com un coet) és una associació il·lícita amb fins criminals fundada per Madam Boss i que ara està sota el comandament del seu fill, l'ambiciós Giovanni. Aquesta banda fa qualsevol cosa amb la condició de guanyar diners. El seu negoci més freqüent és el de robar Pokémon per a després vendre'ls a preus elevats.

Giovanni també vol tenir una col·lecció dels Pokémon més forts del món i usa al seu equip per a fer-lo. La seu central es troba en la regió Kanto; per a ser més precisos, en Ciutat Verda, però el Team Rocket compta amb membres actius en més regions. El significat de la paraula Rocket segons el manga és: (R)-aid (O)-f the (C)-ity, (K)-nock out... (E)-vil (T)-usk.

En els videojocs Edit

Soldats Rocket a OCPA.png

Soldats Rocket a Pokémon Or HeartGold i Plata SoulSilver.

L'origen del Team Rocket és desconegut; no obstant això, la seva base secreta estava localitzada a Ciutat Blavosa de la regió de Kanto, lloc on ha comès diversos delictes tals com cercar fòssils a Mt. Moon amb fins de lucre, l'assassinat d'un Marowak a Poble Lavanda i el robatori d'un crani d'un Cubone. Després que Roig derrotara al seu líder Giovanni dins del Cau Rocket i els expulsara de la Torre Pokémon, aquests van envair Ciutat Safrà amb la finalitat d'assaltar la seu de la companyia Silph S.A. i aconseguir l'últim prototip de la Masterball, Roig assoleix entrar al lloc i vèncer a Giovanni, frustrant de nou els seus plans. Giovanni frustrat i derrotat regressa al gimnàs de Ciutat Verda per a seguir treballant com líder legítim del gimnàs. AL ser derrotat també per Rojo en el gimnàs, lliura la medalla corresponent i desapareix del lloc sense deixar rastre, anunciant la fi del Team Rocket.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori