Fandom

Pokepèdia

Tentacruel

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Tentacruel
Imatge de Tentacruel
#073 Tentacruel
ドククラゲ (Dokukurage)

/ˈten.tə.krʊəl/ [tén.ta.kruel]
J:163 · H:067 · S:137 · K:

Informació
Espècie: Medusa
Tipus: Tipus aigua.gif Tipus verí.gif
Habilitat: Cos pur
Llot líquid
Cura plujaDW
Pes: 55,0 kg
Alçada: 1,6 m
Grup Ou: Aigua 3
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Aigua salada
Color: Blau
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Tentacruel
Crit: noicon
Ítems: Fletxa veri. (5% DP)
Tentacruel és un Pokémon de tipus aigua/Verí introduït en la primera generació, i la forma evolucionada de Tentacool.

Etimologia Edit

El seu nom prové de tentacle (tentacles) i cruel, per la seva mirada i caràcter.

El seu nom japonès, Dokukurage, prové de les paraules 毒 Doku (verí) i, igual que la seva preevolució (Tentacool/Menokurage), 水母 Kurage (medusa), donant lloc així lògicament a Medusa Verinosa.

Biologia Edit

Afebleix a les preses que atrapa amb els seus tentacles, els quals poden ser lliurement estesos i reduïts a la seua voluntat. Pot atrapar 80 preses alhora, una amb cada tentacle. La major part del seu cos és gelatinós, però resistent, llevat del seu bec verinós, que està fet d'un material sòlid. Alguns ho coneixen com el gàngster de la mar. Per a alertar als seus d'un perill, emet centelleigs lluminosos amb les joies del seu cap. Posseeix a més l'habilitat d'estirar els tentacles, amb el que pot alçar-se sobre si mateix en terra i semblar més alt.

Encara que segons la seva espècie Pokémon és una medusa, comparteix més trets amb una pota o del Pacífic, com el seu bec o els centelleigs que emet.

Normal Esquena
Tentacruel Tentacruel Tentacruel Tentacruel

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori