Fandom

Pokepèdia

Terrakion

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Terrakion
Imatge de Terrakion
#639 Terrakion
テラキオン (Terrakion)

Te-rra-kion
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Gruta
Tipus: Tipus roca.gif Tipus lluita.gif
Habilitat: Justicier
Pes: 260.0 kg
Alçada: 1.9 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Sense gènere
Color: Gris
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Terrakion
Crit: noicon
Ítems: Cap

Terrakion (テラキオン) és un Pokémon llegendari de tipus roca/lluita introduït en la cinquena generació. Pertany al Trio de Bèsties juntament amb Cobalion i Virizion.

Etimologia Edit

El nom Terrakion pot derivar de terracota, un material basat en argila, així com el seu color respectiu. També pot provenir de terra, llatí per a terra, i la terminació del trio "ion".

Biologia Edit

Terrakion sembla estar basat en el personatge de Porthos de la novel·la Els tres mosqueters. Igual que Porthos, Terrakion és el més gran i més pesat, a més del més fort membre del trio. També té trets de bous o carners.

Batalla contra els éssers humans amb la finalitat de protegir als Pokémon que han perdut el seu hàbitat a causa de les guerres humanes. Té el poder de càrrega per a penetrar gruixuts murs d'un castell en una sola presa. Un Pokémon que s'esmenta molt seguit en les llegendes de Tesèlia. És difícil indicar el seu hàbitat ja que sol estar en constant moviment per a assegurar-se que els Pokémon estiguen fora de perill i és complicat capturar-li ja que se sol dir que solament es mostrarà davant els entrenadors amb ment, ànima i cor de guerrer però sobretot que cuiden dels seus Pokémon. Una vegada capturat és més pacífic cap als humans, no com abans, però també valora molt la seva forma d'haver estat capturat ja que si ho captures injustament et costarà bastant dominar-lo.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori