Fandom

Pokepèdia

Thundurus

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Thundurus
Imatge de Thundurus
#642 Thundurus
ボルトロス (Voltolos)

[zan.da.rus]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Centella
Tipus: Tipus elèctric.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Bromista
CompetitiuDW
Pes: 61 kg
Alçada: 1,5 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Mascle 100%
Femella 0%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Thundurus
Crit: noicon
Ítems: Cap
Thundurus és un Pokémon llegendari de tipus elèctric/volador introduït en la cinquena generació. Aquest és un Pokémon del Trio dels núvols amb el qual guarda una gran semblança amb els altres membres: Tornadus i Landorus. Aquest és un Pokémon exclusiu de Pokémon Blanc.

Per la seva forma de captura en els videojocs, és un Pokémon errant.

Etimologia Edit

El seu nom prové de thunder (tro en anglès) i el "us" és un sufix provinent del llatí específic del masculí, donant a entendre que és mascle.

El seu nom en japonès pot ser una combinació de bolt (tro), Thor o volt (volt) i d' andros (home en grec).

Biologia Edit

Hom diu que les terres per les quals Thundurus passen queden amb incomptables cicatrius i marques provocades per la caiguda del seu atac tro. L'energia elèctrica que està carregada en el núvol de Thundurus genera grans pluges, les quals poden despertar grans tempestes carregades de trons. És un Pokémon molt agressiu ja que llança llamps sense més, sense importar-li el que li succeïsca a ningú amb la condició de divertir-se. Sobrevola la regió d'Isshu provocant llamps, camuflant-se en el seu propi núvol perquè no siga distingit per les persones. Sol estar en el sud al matí, centre a la vesprada i en el nord a la nit.

Fisiologia Edit

Thundurus té l'aparença d'un geni blau cavalcant sobre un núvol. Té una cua negra de punxes elèctriques similar a la del déu japonès del llamp Raijin amb la qual crea les seves grans descàrregues elèctriques. A més posseeix una banya en el seu cap.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Thundurus Thundurus
Mascle
Thundurus no té diferència de gènere perquè és
un Pokémon llegendari i sempre és mascle.
Veure totes les diferències

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori