Fandom

Pokepèdia

Timburr

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Timburr
Imatge de Timburr
#532 Timburr
ドッコラー (Dokkoraa)

/'Tim-burr/ [Tim.burr]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Cepat
Tipus: Tipus lluita.gif
Habilitat: Coratge
Potència bruta
Puny ferriDW
Pes: 12.5 kg
Alçada: 0.6 m
Grup Ou: Humanoide
Gènere: Mascle 75%
Femella 25%
Color: Gris
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Timburr
Crit: noicon
Ítems: Cap

Timburr és un Pokémon de tipus lluita introduït en la cinquena generació. És la preevolució de Gurdurr i la primera de Conkeldurr.

Etimologia Edit

El seu nom és una modificació de la paraula "Timber" que significa "Biga de fusta" en anglès, fent referència a l'objecte que porta a coll.

Biologia Edit

És un Pokémon generalment brusc. És més aviat cercat per entrenadors que en la seua vida diària utilitzen la força, com els lluitadors, karatekes, constructors, etc. A més de poder ser brusc, és un Pokémon digne de fiar. És fidel amb el seu entrenador i si alguna cosa li passa no dubtarà en defensar-lo. El seu hàbitat natural són les muntanyes i alguns boscos amb molts recursos que es puguen trencar. Lluita tentinejant bigues de fusta, que és rar que solte, llevat d'alguns atacs. Quan les transporta sense dificultat és senyal que va a evolucionar. Sempre duu bigues de fusta. Normalment ajuda en obres de construcció o amb karatekes en els dojos. La seva poderosa força física manté els enemics a ratlla ja que són molt competitius. Les franges rosades del seu cos són de teixit muscular i poden créixer durant el combat. És un pokémon molt semblat a Machop ja que ajuda als treballadors.

Normal Esquena
Timburr Timburr Timburr Timburr

Evolució Edit

Timburr evoluciona a Gurdurr en el nivell 25. Gurdurr evoluciona en Conkeldurr a l'ésser intercanviat. Conkeldurr no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori