Fandom

Pokepèdia

Tipus acer

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El tipus acer (Steel type en anglès, はがねタイプ Hagane type en japonès) és un dels 17 Tipus elementals i, igual que el tipus sinistre, es va introduir en la segona generació. És un tipus bastant bo en defensa, però amb poca velocitat. Els Pokémon d'acer tenen la millor defensa.

Són molt bons lluitadors, els atacs físics rares vegades els causen molt dany. El seu punt feble pot resultar la velocitat i debilitat als atacs de foc i terra.

En Johto hi ha un gimnàs d'acer i és el 6è de la regió, el seu líder és Yasmina, que té tres Pokémon, dos Magnemite i un Steelix. En Hoenn, el campió de la Lliga Pokémon Máximo, usa Pokémon preferentment del tipus acer, Skarmory, Aggron i Metagross. Finalment, en Sinnoh, el líder del 6è gimnàs, Acerón, utilitza alguns Pokémon de tipus acer, un Bronzor (Magneton en Pokémon Platí), Steelix i Bastiodon.

Els Pokémon d'aquest tipus se situen principalment en coves i cavernes, encara que hi ha alguns que se situen en fàbriques o centrals elèctriques, com Magnemite. Skarmory se situa en la tercera i quarta generació en zones on cau cendra. Shieldon és l'únic Pokémon acer que és un fòssil.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori