Fandom

Pokepèdia

Tipus de rutes

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Al món Pokémon hi ha diversos tipus de rutes:

Rutes terrestres Edit

Són les rutes normals i més comuns en el món Pokémon. Existeixen en totes les regions. En la majoria de rutes d'aquest tipus no es requereix cap MO per creuar-les, es poden creuar completament caminant. Si hi ha alguna ruta terrestre en què es requereixi utilitzar una MO, regularment són les MO Tall i Golpe Roca, i no sempre es necessiten per creuar la ruta, sinó per explorar completament. En casos especials han de comptar amb almenys la proporció de terra suficient per sostenir el personatge.

Rutes ennuvolades Edit

Només n' hi ha una a tot el món Pokémon, és la ruta 210 a Sinnoh. Estan completament cobertes d'una boira molt densa, el que complica molt la seva exploració. Cal usar la MO Despejar per poder veure millor.

Rutes nevades Edit

Només n' hi ha dos a tot el món Pokémon, que són les rutes Ruta 216 i Ruta 217, les dos a Sinnoh. Costen molt de travessar, perquè t' enfonses a la neu i camines molt més lentament. A més, als combats pedrega.

Ruta ciclista Edit

Article principal: Camí de bicis

Ruta marítima Edit

Una ruta també normal i comuna. Igual que les rutes terrestres existeixen en totes les regions. Es consideren rutes marítimes aquelles en les quals cal fer servir la MO surf per poder-les creuar completament i compten amb gran part de la ruta composta d'aigua.

Ruta submarina Edit

Són rutes especials, i poc comuns. Sempre es localitzen en rutes que també són marítimes pel que es poden considerar com un subtipus. A més són l'única via per accedir a llocs secrets. Només n'hi ha a Hoenn. L'única forma d'accedir-hi és fent servir la MO Submarinisme.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori