Fandom

Pokepèdia

Tipus foc

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El tipus foc (Fire-type en anglès, ほのおタイプ Honō type en japonès) és un dels més coneguts per ser un dels tipus dels Pokémon inicials de cada regió: Kanto, Johto, Hoenn, Sinnoh i Isshu.

Els Pokémon de tipus foc basen els seus atacs principalment en el control d'aquest element i la majoria d'aquests atacs poden cremar al Pokémon oponent.

Són apassionats i alguns de mal caràcter (com el Charizard d'Ash), viuen en coves o zones rocoses i molt àrides, i més probable encara prop de volcans, no obstant això els únics que aparentment solen caminar per llocs verds són Ponyta i Rapidash podent ser perquè aquests llocs els permeten galopar sense obstacles. També alguns són més dòcils, com Growlithe i Vulpix.

Molts d'aquests Pokémon desprenen flamarades dels seus cossos els quals aparentment no els incomoda, i depenent del seu estat d'ànim pot ser que aquestes flames s'aviven.

Alguns Pokémon d'aquest tipus evolucionen amb una pedra evolutiva dita pedra foc (com Flareon).

Entrenadors famosos inclouen a Blaine, el penúltim líder de gimnàs de Kanto, Candela la quarta líder de la regió de Hoenn i Fausto el tercer membre del membre de l'Alt Comandament en la regió Sinnoh.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori