Fandom

Pokepèdia

Tipus lluita

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El tipus lluita (o Tipus baralla, Fighting type en anglès, かくとうタイプ Kakutō type en japonès) és un dels 17 tipus elementals.

Aquest tipus de Pokémon són especialistes en el combat cos a cos, es podria dir que són oposats als del tipus psíquic, ja que aquests últims depenen en atac especial mentre que els de el tipus lluita s'especialitzen en atac físic, en la seua majoria les seues estadístiques estan balancejades, (com Hitmontop o Medicham) o veloços lluitadors amb grans punts d'atac (com Lucario i Infernape). El seu desenvolupament varia, com amb Monferno a Infernape o tardans en el seu desenvolupament com Croagunk a Toxicroak, alguns fins i tot requereixen diverses condicions per a evolucionar, Tyrogue necessita igualar el seu atac amb la seua defensa per a evolucionar en Hitmontop, Riolu evoluciona de dia mitjançant l'amistat, i Poliwrath necessita la pedra aigua.

Els Pokémon del tipus lluita igual que els tipus drac i aigua solament tenen dos desavantatges, psíquic i volador, però a causa que poden aprendre els atacs de punys elementals poden ampliar els seus avantatges. independentment d'açò, els tipus lluita són uns dels tipus amb majors avantatges enfront d'altres tipus, tenint un total de 5.

Entre els entrenadors famosos en la sèrie es troben, el mestre del dojo de karate de ciutat Safrà Karateka Kiyo, Bruno, el tercer membre de l'Alt Comandament en la lliga Pokémon de les primeres dues generacions, el líder de gimnàs de Johto Aníbal, Marcial el segon capdavanter de gimnàs de la regió d'Hoenn i Brega, la tercera líder de gimnàs de la regió de Sinnoh.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori