Fandom

Pokepèdia

Tipus planta

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El tipus planta (grass type en anglès, くさタイプ Kusa type en japonès) sol relacionar-se a la naturalesa o el medi ambient, en concret al món vegetal. Els Pokémon de tipus planta solen ser pacífics i els agrada cuidar de les flors i altres, però també són grans lluitadors i poden enverinar, paralitzar o adormir al rival en combat.

Normalment el seu cos sol ser igual a alguna espècie vegetal, en aquest cas el Pokémon creix en un desenvolupament molt similar a un vegetal. Quan no és així, els Pokémon solen desenvolupar fulles, flors, etc, que tenen un creixement propi, però que són controlades pel Pokémon. El tipus planta sol complementar-se amb sotstipus com verí, bestiola, entre uns altres. A més, és el tipus amb un major nombre de debilitats juntament amb el tipus roca. Per a un tipus planta, el millor moviment que pot aprendre és de tipus roca degut al fet que aquest és efectiu enfront de 4 dels seus 5 tipus contra els quals és feble (foc, bestiola, verí, volador i gel). En els jocs són els més fàcils d'aconseguir (en l'herba). Són els mes fàcils de criar i pujar de nivell.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori