Fandom

Pokepèdia

Tipus terra

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Els Pokémon tipus terra (Ground type en anglès, じめんタイプ Jimen type en japonès) tenen temor a l'aigua, igual que els de tipus roca, però a partir de la segona generació hi ha excepcions com és el cas de Wooper i Quagsire que són de tipus aigua i terra alhora.

Aquests Pokémon es poden trobar en coves o zones rocoses, amb excepció d'alguns de doble tipus. Groudon i Landorus són els únics Pokémon llegendaris d'aquest tipus. Un desavantatge d'aquest tipus és que molts d'ells no poden desenganxar-se del sòl, tal com Diglett, per això els Pokémon de tipus volador són immunes a alguns atacs, com terratrèmol. Però molts d'ells aprenen moviments de tipus roca que són molt eficaços contra el tipus volador.

Els Pokémon de tipus terra destaquen per ser immunes davant atacs tipus elèctric. Són bons combatents i posseeixen atacs summament devastadors, com fissura, terratrèmol i altres.

Entre els entrenadors famosos d'aquest tipus es troben Giovanni, últim i més poderós líder del Gimnàs a Kanto, a més d'haver estat líder del Team Rocket; Gaia, la segona membre de Lliga Pokémon de Sinnoh i Yakón, el cinquè líder de gimnàs de Tesèlia.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori