Fandom

Pokepèdia

Tipus verí

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El tipus verí (poison type en anglès, どくタイプ Doku type en japonès) és un dels 17 tipus elementals en el món Pokémon. Pertanyen Pokémon que solen trobar-se en zones on hi ha coves, pantans o en les seves proximitats, excepte en el cas de Pokémon que tenen com a primer tipus planta.

Una característica molt curiosa que tenen els Pokémon del tipus verí és la seva similitud amb els ninges, a més de que en la primera generació el líder de gimnàs especialista en aquest tipus és un ninja. Molts Pokémon segueixen aquest concepte de ninges, com Koffing semblant a una bomba de fum, Crobat i la seva velocitat i sigil o Toxicroak amb les seves urpes en els canells.

Principalment, els líders de gimnàs de tipus verí són Koga i Sachiko. Sachiko és la filla de Koga, que en altres versions s'intercanviarà els papers amb Koga. Koga és, en les versions Roig, Blau i Groc, el cinquè líder. En les Versions Or, Plata, Cristall, Or HeartGold i Plata SoulSilver Koga apareix com el segon membre de l'Alt Comandament i Sachiko es converteix en la líder del gimnàs en Ciutat Fúcsia. A més els brètols de la sèrie en general tenen predilecció pels Pokémon del tipus verí (al costat dels tipus sinistre). Sense contar al tipus normal, és, juntament amb el tipus drac, el tipus amb menys avantatges (però sense desavantatges).

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori