Fandom

Pokepèdia

Torchic

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Torchic
Imatge de Torchic
#255 Torchic
アチャモ (Achamo)

/'tor.tʃic/ [tór.chic]
J:– · H:004 · S:– · K:

Informació
Espècie: Pollet
Tipus: Tipus foc.gif
Habilitat: Mar flames
ImpulsDW
Pes: 2,5 kg
Alçada: 0,4 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Hàbitat: Prada
Color: Roig
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Torchic
Crit: noicon
Ítems: Cap
Torchic és un pokémon de tipus foc introduït en la tercera generació. És un dels Pokémon inicials de la regió Hoenn és la preevolució de Combusken.

Etimologia Edit

El seu nom prové de l'anglès torch (torxa) i chick (pollet).

El seu nom en japonès és d' aka (nadó i roig) i shamo (una espècie d'au de Japó).

El seu nom francès, Poussifeu, és una combinació de les paraules poussin (pollet) i feu (foc).

Biologia Edit

Aquest Pokémon està basat en un menut pollet, Torchic està cobert per una suau capa de plomes, les seves ales són inútils per a volar a causa de la seva menuda grandària. Abans que les seves potes es desenvolupen completament, aquest Pokémon es manté prop del seu entrenador, seguint-li a tots costats mentre aprèn a caminar. Té un sac intern en el seu estómac, que li permet llançar boles de foc en batalles, a una temperatura propera als 1000ºC. En les nits quan va a dormir es para sobre una sola pota, de forma similar a Hoothoot, i gira el seu cap 180° per a fer-la descansar sobre la seva esquena.

Li agraden els llocs calents degut al fet que naix, creix i viu en ells. Comparteix característiques amb Chimchar com la borsa de foc en el seu estómac.

Els Torchic li tenen por a la foscor degut al fet que els impedeix veure el que els envolta. Torchic evolucionarà quan arribe el moment adequat, quan siga prou fort com per a convertir-se en un Combusken.

Normal Esquena
Torchic Torchic Torchic Torchic
El mascle té un menut punt negre quasi al final de la seva esquena.

Evolució Edit

Torchic evoluciona a Combusken en el nivell 16. Combusken evoluciona a Blaziken en el nivell 36.

Torchic
Torchic
Nivell 16 Combusken
Combusken
Nivell 36 Blaziken
Blaziken

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori