Fandom

Pokepèdia

Torkoal d'Ash

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Torkoal d'Ash.png

Torkoal d'Ash

Torkoal és un dels Pokémon que Ash va capturar en els seus viatges per Hoenn.

Història Edit

Ash i els seus amics viatjaven per la vall d'acer quan van veure un solitari Torkoal ser atacat per un Skarmory i molts Magneton. Després que ho salvaren, Torkoal es va posar a plorar i després es va escapar després d'haver escoltat el so d'un Steelix. Més tard, Ash li va ajudar a derrotar als Pokémon de la vall i Torkoal va decidir quedar-se amb Ash. Torkoal és molt emocional. Esclata en plor, fins i tot és més menut del que sembla. Torkoal es porta bé amb tothom. Només ha estat utilitzat en una batalla de gimnàs contra Norman i el seu Slakoth. No obstant això, ha tingut moltes batalles contra altres entrenadors, i ha tingut bastant èxit. Ash deixa a Torkoal en el Laboratori del Professor Oak. Ash torna a usar a Torkoal en la seva segona batalla contra del Rei de la Piràmide de Batalla, Brandon contra el seu Registeel amb el moviment recent après Onda ígnia. Torkoal va fer un gran combat on va estar molt prop de guanyar, però finalment va perdre. Després d'eixa batalla Torkoal va ser enviat de tornada al laboratori del Professor Oak. Torna per a ajudar a Ash en les semifinals de la lliga Sinnoh per a lluitar contra Tobias i el seu Darkrai, igual que altres Pokémon, tot i això, és derrotat per Darkrai.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori