Fandom

Pokepèdia

Torre Batalla (Pokémon Cristall)

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La Torre Batalla és una torre on pots lluitar contra entrenadors de determinat nivell, i si derrotes a una determinada quantitat (depèn de cada regió) rebràs un premi.

La torre batalla en Pokémon Cristall es troba a Ciutat Olivera (Johto) en la ruta 40. Per a participar has de tenir en el teu equip 3 Pokémon, i pots triar lluitar contra Pokémon de diferents nivells (de 10 fins a 100) sempre que els teus estiguen sota o igual d'aquell nivell que tries. Per exemple, si tries lluitar contra un entrenador que els seus Pokémon estan en el nivell 20, els teus han d'estar des del 20 per a baix.

No es guanyen punts d'experiència per derrotar als Pokémon contrincants ni apareixeran els mateixos en la Pokédex al veure'ls, és una competició que no té a veure amb l'entrenament o actualitzar la pokedex, és solament una competició per mesurar forces i obtenir un premi.

Per a entrar a la batalla, has de complir amb certes regles:

  • Tenir solament 3 Pokémons en el teu equip.
  • No tenir algun Pokémon per dalt del nivell triat.
  • No repetir cap Pokémon.
  • Cap Pokémon del teu equip ha de tenir el mateix objecte equipat.

Hi ha algunes restriccions depenent del Pokémon que vulgues dur a la batalla

Celebi, Lugia, Ho-Oh, Mewtwo i Mew perquè participen deuen tenir nivell 70 o superior a aquest.

Raikou, Suicune i Entei han de tenir nivell 40 o superior al mateix.

Moltres, Zapdos i Articuno deuen tenir nivell 50 o superior al mateix.

Són 7 rivals per vèncer, els quals han de complir les mateixes regles que nosaltres, al vèncer als 7 els premis són 5 objectes de millora a l'atzar però sempre del mateix tipus, és a dir: 5 Carburant o 5 Ferro o 5 Calci, etc.

Al principi solament es pot entrar amb Pokémon fins al nivell 40 (10-20-30 o 40 respectivament de la sala amb el nivell que es vulga enfrontar) després de passar la Lliga Pokémon açò canvia i s'habilita fins al nivell 100.

Curiositats:Edit

Hi ha Pokémon dels entrenadors rivals que coneixen atacs en nivells més baixos del nivell que deurien tenir per a aprendre'l i no existeixen Mt dels mateixos, clar exemple és el Machamp de nivell 30 que coneix Tall Creuat quan aquest atac ho aprèn a nivell 43, ni el Machop ho pot en eixe nivell ja que ho aprèn a nivell 37 i no es pot aprendre per mitjà de Criança Pokémon.

A partir del Nivell 50 hi ha entrenadors que usen a Articuno, Zapdos i Moltres en l'equip.

  • És la primera Torre de Batalla o lloc on s'han d'enfrontar a entrenadors amb *Pokémon de determinat nivell a mode de competició, per obtenir un premi, i també és la més difícil de guanyar fins al moment.

Vegeu també Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori