Fandom

Pokepèdia

Trip

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Trip
Informació
Nom japonès シューティ (Shuuti)
Gènere Masculí
Llar Poble Argila
Regió Unova
Primera aparició Sota l'ombra de Zekrom (CAT) / No emès encara (EUA) ‹№›

Trip (シューティ Shuuti en japonès) és un personatge de la catorzena temporada de l'anime. És el rival principal d'Ash Ketchum en la regió d'Unova.

Història Edit

Fitxer:EP694 Trip de xiquet.jpg

Quan Trip era xiquet va presenciar una batalla del campió de Tessèlia, Murta, on guanya, a l'acabar la batalla; Murta s'acosta a Trip i deixa acariciar el seu Pokémon, i li diu que seguisca els seus somnis fins que es complisquen. Aquesta experiència va fer que Trip volgués ser un entrenador Pokémon com Murta i algun dia retrobar-se amb ell la lliga Pokémon.

És de Poble Argila. Viatja per la regió amb la finalitat d'arribar a la Lliga Pokémon. Apareix per primera vegada en l'EP661 per a triar el seu Pokémon inicial i així començar el seu viatge per tota Tessèlia com entrenador Pokémon. A l'arribar al laboratori de la Professora Alzina i trobar-se amb Ash decideix triar a Snivy com el seu Pokémon inicial, després d'obtenir el seu Pokémon repta a Ash a lluitar contra el seu Pikachu ja que és molt difícil veure un en la regió de Tessèlia; Pikachu, al no poder usar els seus poders elèctrics, va ser vençut fàcilment per el Snivy de Trip.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori