Fandom

Pokepèdia

Trubbish

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Trubbish
Imatge de Trubbish
#568 Trubbish
ヤブクロン (Yabukuron)

[Trá.bish]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Bossafem
Tipus: Tipus verí.gif
Habilitat: Pudor
Viscositat
EscletxaDW
Pes: 31,0 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: Mineral
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Verd
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Trubbish
Crit: noicon
Ítems: Llot Negre

Trubbish és un Pokémon de tipus verí introduït en la cinquena generació. És la preevolució de Garbodor. Es tracta d'un Pokémon artificial.

Etimologia Edit

El seu nom occidental ve de trash i rubbish dues maneres de dir escombraries en anglès.

El seu nom en japonès podria provenir de 破れた (Yabureta) que significa trencat en japonès i クロノ (kurono) que significa crono de la mitologia grega en japonès.

Biologia Edit

Trubbish té l'aparença d'una bossa d'escombraries a la qual se li ix les escombraries pels costats, que fa de braços similars a tentacles. Li agraden molt els llocs bruts i contaminats. Es diu que apareix en els suburbis de les grans ciutats, on s'amuntona les escombraries. Algun treballador de neteja distret pot confondre'l amb una bossa de fem de veritat, el que molesta molt a Trubbish. No obstant això, és un Pokémon molt amigable i curiós amb el seu entrenador. Les femelles no tenen un xic fort d'olor però els mascles sí. Es creu que quan es deixa les escombraries molt temps abandonada naix aquest Pokémon; rarament per mutacions que pateix les escombraries per dins de la bossa. També es creu que naixen quan s'exposen als llamps de la lluna o per raigs gamma, però aquestes teories encara no han estat comprovades.

Normal Esquena
Trubbish Trubbish Trubbish Trubbish

En altres idiomes Edit

  • Alemany: Unratütox
  • Francès: Miamiasme

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori