Fandom

Pokepèdia

Tynamo

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Tynamo
Imatge de Tynamo
#602 Tynamo
シビシラス (Shibishirasu)

tai-na-mo
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Electropeix
Tipus: Tipus elèctric.gif
Habilitat: Levitació
Pes: 0.2 kg
Alçada: 0.3 m
Grup Ou: Amorf
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blanc
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Tynamo
Crit: noicon
Ítems: Cap

Tynamo és un Pokémon de tipus elèctric introduït en la cinquena generació.

Etimologia Edit

El seu nom ve de la paraula tiny (menut en anglès) i dinamo. Està basat en una llanceta, o possiblement en un Haikouichthys encara que més aviat sembla una anguila menuda.

Biologia Edit

El poder elèctric d'un sol Tynamo és escàs, però quan es reuneixen en grups, eixe poder es torna tan poderós com els trons, ells usen la seva levitació per a allunyar-se de depredadors com Boldore, Klink, Ferrothorn i també Drilbur. Com abans no tenien eixa habilitat, el seu nombre va disminuir fins que van aprendre a usar els seus poders elèctrics per a poder levitar i allunyar-se de depredadors. Fins a ara continuen usant-lo, i, gràcies a açò, el seu nombre va augmentar. A més els Pokémon Ranger ajuden a protegir-los dels caçadors Pokémon que els venen per la seva poderosa evolució Eelektrik i posteriorment Eelektross. Els cuiden des d'ous per a després alliberar-los en el seu hàbitat, i s'asseguren que ningú, ni tan sols altres Pokémon s'acosten a ells.

Normal Esquena
Tynamo Tynamo Tynamo Tynamo

Evolució Edit

Tynamo evoluciona a Eelektrik en el nivell 39. Eelektrik evoluciona a Eelektross exposant-lo a una pedratro.

En altres idiomes Edit

  • Alemany: Zapplardin
  • Francès: Anchwatt

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori