Wikia

Pokepèdia

Unfezant

Discussió0
1.028pàgines en
aquest wiki
Unfezant
Imatge de Unfezant
#521 Unfezant
ケンホロウ (Kenhallow)

[An.fe.zant]
J:– · H: · S:

Informació
Espècie: Altiu
Tipus: Tipus normal.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Plantacara
Afortunat
RivalitatDW
Pes: 29,0 kg
Alçada: 1,2 m
Grup Ou: Volador
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Gris
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Unfezant
Crit: noicon
Ítems: Cap
Unfezant és un Pokémon de tipus normal/volador introduït en la cinquena generació. És l'evolució de Tranquill i l'última fase de Pidove. A més és un Pokémon amb una diferència de gènere molt notable.

Etimologia Edit

Pot ser que el seu nom vinga de la paraula en anglès "pheasant" que significa faisà i possiblement la combinació de la paraula anglesa "Unfazed", que fa referència a algú tranquil o que no s'immuta per no-res, tal com es mostra el nom de la seva preevolució (Tranquill = Tranquil)

Biologia Edit

Està inspirat en un faisà, un au que la seva diferència de gènere es basa en un gran colorit i cridaner plomatge en els mascles i un color apagat i més sobri en les femelles; el mateix succeeix amb moltes aus del món real. Aquest Pokémon és molt protector amb els de la seva espècie, els mascles solen viatjar en solitari mentre que les femelles viatgen en esbarts, solen viatjar per tota la regió de Tessèlia cercant a Pidove i Tranquill que estiguen perduts i els retornen amb els seus respectius esbarts.

Els Unfezant són criatures pacífiques, encara que també són bons lluitadors. Tenen gran elegància al volar i el seu plomatge els fa veure molt bé. Les femelles a diferència dels mascles, són mes refinades encara que per ser el seu plomatge més opac no són molt ben vistes en certes ocasions.

Des del punt de vista biològic, Unfezant és un Pokémon amb una fisiologia molt bé desenvolupada, el que li permet volar i caçar bestioles d'una manera optima.

Normal Esquena
Unfezant Unfezant Unfezant Unfezant
Els mascles tenen una espècie d'antifaç amb dues tires llargues de color rosa. A més, la part de baix del cos és verd en els mascles i marró en les femelles.

Evolució Edit

Pidove evoluciona a Tranquill, al nivell 21. Tranquill evoluciona a Unfezant al nivell 32. Unfezant no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori