Fandom

Pokepèdia

Vanilluxe

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Vanilluxe
Imatge de Vanilluxe
#584 Vanilluxe
バイバニラ (Vaivanilla)

[Va-ni-lux]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Neu gèlida
Tipus: Tipus gel.gif
Habilitat: Gèlid
Armadura fràgilDW
Pes: 57.5 kg
Alçada: 1.3 m
Grup Ou: Mineral
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Caverna
Color: Blanc
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Vanilluxe
Crit: noicon
Ítems: Cap

Vanilluxe és un Pokémon de tipus gel introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Vanillish i l'última etapa evolutiva de Vanillite.

Etimologia Edit

El seu nom prové de vainilla i deluxe (de luxe degut al fet que representa un con de gelat doble).

Biologia Edit

Vanilluxe viu en llocs freds a temperatures de 30 graus sota zero. És comú trobar-lo en el més alt de les muntanyes del sud de Tessèlia. En temporades mes càlides, sempre a l'estiu i algunes primaveres, s'amaguen en el fred interior de les cavernes gelades, el que fa creure que és un Pokémon que hiberna, però en estacions càlides.

La raó perquè aquest Pokémon siga un element amb vida pròpia (igual que uns altres com Cryogonal, composts pràcticament per aigua i gel respectivament) segueix sent un misteri i està sent investigada. La seva alimentació és mínima, i la realitza a través de partícules sòlides que rep al beure aigua, la qual cosa fa molt sovint, recorda a la forma d'alimentació de les grans balenes, però a una escala menor.

No és un Pokémon depredador, i està compost en gran mesura per gel i neu, pel que tampoc és una presa comuna de depredadors, aquestes dues característiques ho converteixen en un Pokémon summament pacífic.

La figura del gelat amb un con de galeta va nàixer gràcies a la cadena evolutiva d'aquest Pokémon, que va donar la idea als precursors del gelat, tenint alguns gelats fins i tot l'aspecte d'aquests Pokémon (com el Porcegelat de Ciutat Porcellana) com picada d'ullet o referència a qui va servir d'inspiració per a dissenyar-los.

Fisiologia Edit

Vanilluxe té l'aparença d'un gelat doble amb un canó.

Normal Esquena
Vanilluxe Vanilluxe Vanilluxe Vanilluxe

Evolució Edit

Vanillite evoluciona a Vanillish en el nivell 35. Vanillish evoluciona a Vanilluxe en el nivell 47. Vanilluxe no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori