Fandom

Pokepèdia

Vaporeon

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Vaporeon
Imatge de Vaporeon
#134 Vaporeon
シャワーズ (Shawāzu)

Veipóreon
J:181 · H: · S:164[1] · K:

Informació
Espècie: Bambolla
Tipus: Tipus aigua.gif
Habilitat: Absorbeix aigua
Hidratació[2]
Pes: 29,0 kg
Alçada: 1,0 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 87%
Femella 12%
Hàbitat: Ciutat
Color: Blau
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Vaporeon
Crit: noicon
Ítems: Cap
Vaporeon és un Pokémon de tipus aigua pertanyent a la primera generació. És una de les 8 evolucions possibles d'Eevee.

Etimologia Edit

En japonès el seu nom ve de l'anglès shower (シャワー, SHAWĀ; dutxa), fent al·lusió als seus poders aquàtics. D'altra banda, "Vaporeon" ve de vapor, referència a la seva habilitat de crear una espècie de boira en la qual s'amaga. Finalment el sufix eon és el qual s'aplica a tota la família evolutiva d'Eevee.

El seu nom francès, Aquali, ve de la paraula aqua (aigua en anglès i en llatí) i el sufix li, que s'agrega a tota la família evolutiva d'Eevee en l'idioma francès.

Biologia Edit

Fitxer:EP429 Vaporeon evaporant-se en l'aigua.png

El cos de Vaporeon és blau majorment, amb unes orelles grogues amb les quals pot escoltar sota aigua, i un collaret blanc, com si fos un emperador. Té escames en la columna vertebral que arriben fins a la punta de la seva cua, amb forma de cua de sirena, que li ajuda a nadar.

Vaporeon habita les aigües dolces, especialment les llacunes tranquil·les, per la seva biologia de vegades es troben en mars no molt agitats, encara que se li ha vist en ciutats.

El cos de Vaporeon està adaptat a l'aigua i al nedar principalment gràcies a la seva cua rematada per una aleta cabal. Les seves orelles punxegudes li ajuden a propulsar-se quan busseja. No resulta fàcil veure'l quan neda degut al fet que és confós amb l'aigua pel to blavós de la seva pell, desproveïda de pelatge. A més de que té la capacitat única de tornar-se invisible dins de l'aigua.

Vaporeon és capaç de mantenir-se més de dues hores sota l'aigua sense necessitat de respirar. Encara que està principalment adaptat al nedar, és un excel·lent corredor i té una enorme agilitat en terra.

Vaporeon és un Pokémon molt alegre, que es pot veure fàcilment saltant en l'aigua davant dels vaixells, fent cabrioles i figures per a cridar l'atenció a les persones que els observen. Aquest Pokémon posseeix una agilitat en el mar sorprenent, deixant arrere als depredadors. En terra sol usar la seva llarga i gruixuda cua per a colpejar als seus rivals deixant-los atordits. Vaporeon és capaç d'esvair-se en l'aigua per a amagar-se.

Normal Esquena
Vaporeon Vaporeon Vaporeon Vaporeon

Evolució Edit

Eevee evoluciona a Vaporeon exposant-lo a una Pedra aigua. Vaporeon no evoluciona.

ReferènciesEdit

  1. Solament en Pokémon Platí, gràcies a l'expansió de la Pokédex.
  2. Vaporeon té com a segona habilitat hidratació quan ve del Dream World en la cinquena generació.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori