Wikia

Pokepèdia

Venusaur

Discussió0
1.037pàgines en
aquest wiki
Venusaur
Imatge de Venusaur
#003 Venusaur
フシギバナ (Fushigibana)

Ví.na.sor
J:228[1] · H: · S:

Informació
Espècie: Llavor
Tipus: Tipus planta.gif Tipus verí.gif
Habilitat: Espessor
Clorofil·laDW
Pes: 100,0 kg
Alçada: 2,0 m
Grup Ou: Monstre
Planta
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Hàbitat: Prada
Color: Verd
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Venusaur
Crit: noicon
Ítems: Cap
Venusaur és un Pokémon de tipus planta/verí introduït en la primera generació. És l'evolució d'Ivysaur i és l'última evolució de Bulbasaur, un dels Pokémon inicials de la regió de Kanto.

Etimologia Edit

El seu nom és una combinació de les paraules Venus (una flor semblant a la planta que li creix des de la seva etapa com Bulbasaur) i saur, que ve del grec saurus, que vol dir rèptil o fardatxo i és l'equivalent a la terminació -saure en els noms de molts dinosaures. Així, Venusaur podria traduir-se com Venusaure.

El seu nom japonès, Fushigibana, prové de 不思議花 , que significa flor estranya. Manté com Ivysaur i Bulbasaur la referència a com d'estranys poden resultar, ja que són els primers Pokémon de la Pokédex Nacional.

El seu nom francès, Florizarre, prové de les paraules fleur (flor) i bizarre (estrany), influenciat pel nom japonès.

Biologia Edit

EP441 Flor de Venusaur.png

Flor de Venusaur. Mentre més gran i colorida és la flor de Venusaur, més saludable està el Pokémon.

El capoll del seu llom s'obri completament, deixant veure una enorme flor rosada i unes fulles semblants a les de palmera o les de la Rafflesia arnoldii, les quals es nodreixen de la llum solar per fotosíntesi, encara que també absorbeix energia del propi Pokémon. A través d'ella, Venusaur realitza el seu atac més potent: raig solar. Aquesta planta segrega una saba molt dolça que atrau a molts Pokémon bestiola.

Venusaur té l'habilitat d'alliberar una aroma dolça que pot tranquil·litzar als altres Pokémon. També té la capacitat d'atraure a molts Pokémon del bosc. Se sap que quan els Venusaur tenen molts anys, l'aroma que surt de la seva flor és tan potent que pot fer florir els boscos i fer rebrotar als arbres secs. Es diu que aquesta habilitat l'usen per a donar inici a la primavera. A més, és capaç de manipular objectes amb gran precisió gràcies als ceps que ixen del seu cos. Com es va veure en l'EP051 pot desplegar un gran nombre de ceps del seu llom, a diferència de les seves preevolucions que solament poden traure una de cada costat del seu cos.

La gran flor que té sobre la seva esquena va prenent colors intensos si està plena de nutrients i llum solar. L'aroma de la flor tranquil·litza les emocions de la gent.

Fisiologia Edit

Venusaur s'assembla a les seves preevolucions, excepte per la seva major grandària i pes. A pesar d'açò és un Pokémon prou ràpid. També ressalta la diferenciació pel seu color blau més fosc i pel seu aspecte més feroç. Venusaur posseeix unes potes robustes per a aguantar el pes de la seva flor.

Comportament Edit

Venusaur és un Pokémon bastant intel·ligent i dòcil, però si hi ha algun humà prop pot tornar-se bastant territorial. Venusaur és capaç de posar-se sobre dues potes per un curt temps. Es creu que és per a poder arribar als fruits dels arbres més alts. Es passa el dia caminant a la recerca de menjar, insectes i herba fresca.

Normal Esquena
Venusaur Venusaur Venusaur Venusaur
Les femelles tenen un petit bulb en la flor que porten en el llom.

ReferènciesEdit

  1. En Pokémon Or HeartGold i Plata SoulSilver està en el número 233 gràcies a l'expansió de la Pokédex.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori