FANDOM

Via Victòria a OCPA

Introducció a la Via Victòria a Or HeartGold i Plata SoulSilver

La Via Victòria (Victory Road en anglès) és un camí que porta a la Lliga Pokémon. Es tracta d'una cova amb Pokémon d'alt nivell i entrenadors forts que serveix de preparació per a la Lliga. Cada regió dels jocs principals té una localització amb aquest nom. Alguns dels Pokémon mes comuns son:

(Onix i Zubat)

Pokémon Roig, Blau i Groc Edit

Article principal: Via Victòria (Kanto).

En la via victòria has de ficar diverses pedres en forats per a aconseguir moure unes parets i aconseguir avançar.

Ací pots capturar a Moltres.

Pokémon Or, Plata i Cristall Edit

Objectius Edit

Tenir les 8 medalles dels gimnasos de Johto, després volar a Poble Primavera (el primer punt del mapa) per a parlar amb el professor Elm i així aconseguir la Màster Ball, després fent Surf cap a la dreta on hi ha un xiquet que et diu: "Saps el que has fet? Has entrat a Kanto.Consulta el mapa del Pokégear.", després entrar dins de la cova (Cascades Tohjo) i usar Cascada seguir el camí cap a la dreta i després cap avall, eixir de la cova, seguir l'únic camí que hi ha, entrar en la construcció i avançar cap amunt, on hi ha un guàrdia que ha de revisar les teves medalles, al fer-lo, i si les tens totes, et deixarà passar dalt on està la Via Victòria.

Dins de la Lliga Pokémon hi ha un ancià que et pot dur a casa amb el Teletransport del seu Abra, ja que estàs a Kanto i no pots usar vol per a tornar a Johto.

Pokémon Roig Foc i Verd Fulla Edit

Pokémon Diamant, Perla i Platí Edit

Article principal: Via Victòria (Sinnoh).

Objectius Edit

Tan solament creuar aquest carrer, no molt complicat, però es fa difícil, pels Pokémon de molt alt nivell salvatges i els entrenadors forts. Es necessiten en total 6 MO activades (Enfilarocs, Força, Colp Roca, Surf, Cascada i Buidar). Consta de diversos pisos fàcils de recórrer.

Al passar-se la Lliga, s'obrirà nou camí pel qual es podrà aconseguir a Shaymin realitzant l'esdeveniment.

Dificultat: Mitjana, Dificultat de la Zona 2on2: Alta

Pokémon Blanc, Negre Edit

Article principal: Via Victòria (Tessèlia).

Via Victòria, és l'últim trajecte que s'ha de prendre abans d'enfrontar-te a l'Alt Comandament. A diferència de les anteriors Vies Victòria aquesta consisteix en travessar-la tant dins com per fora de la cova.

Caldrà lliscar-se per alguns precipicis per a poder passar-te-la.