Wikia

Pokepèdia

Victini

Discussió0
1.042pàgines en
aquest wiki
Victini
Imatge de Victini
#494 Victini
ビクティニ (Bikutini)

[Bik-tí-ni]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Victòria
Tipus: Tipus psíquic.gif Tipus foc.gif
Habilitat: Punteriavictòria
Pes: 4,0 kg
Alçada: 0,4 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Sense gènere
Color: Groc
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Victini
Crit: noicon
Ítems: Cap

Victini és un Pokémon llegendari de tipus psíquic/foc introduït en la cinquena generació. Encapçala la Pokédex de Tessèlia amb el Nº 000. Es caracteritza per ser l'únic Pokémon en aprendre el moviment més potent no autodestructiu, V de foc, el seu moviment característic (d'ací el nom). També per atraure la victòria per al entrenador que ho posseïsca.

Etimologia Edit

El seu nom és una combinació de les paraules victory (victòria) i tiny (petit), o de victorious (victoriós) i de tiny (petit) el que significaria "petit victoriós".

Biologia Edit

Té aspecte de conill, probablement a causa del mite que les potes de conill donen sort; a més la seva forma brillant és blanca, com aquest animal. És conegut com l'únic Pokémon que reuneix els tipus: psíquic/foc, excloent a Darmanitan en el seu Mode Daruma. Produeix energia infinita dins del seu cos. Quan ho toca un aliat, ell comparteix la seva energia. Aquest Pokémon atrau la victòria, es diu que qualsevol entrenador que posseïsca un podrà guanyar qualsevol batalla, curiosament es troba en l'Illa Jardí Llibertat, tancat fa 200 anys per un guardià que salvaguarda l'Illa Jardí Llibertat amb la finalitat que l'Equip Plasma o altres organitzacions criminals no usaren el seu immens poder per a fer el mal. No se sap on vivia Victini originalment, o pot ser un Pokémon migratori que viatjava per a donar victòria a qui ho veiés.

Segons la Professora Alzina, Victini ocupa el n°0 en la Pokedex perquè es diu que contar amb ell atrau la victòria. La llegenda diu que un empresari de ciutat Porcellana en un dels seus dolents dies es va trobar amb Victini i aquest va descobrir el seu immens poder, així que ho va dur al seu apartament i ho va cuidar durant molt temps i llavors un dia Victini l'hi va agrair donant-li molta sort en el treball i convertint-lo en un milionari, a l'estar preocupat que li feren quelcom, ho va tancar reprimit en el soterrani del far on ningú no ho trobara, després l'empresari va comprar una empresa i la va anomenar Victòria en honor a Victini, també va construir la galeria d'art per a expressar el seu dolor i la seva felicitat amb Victini.

Normal Esquena
Victini Victini
No té gènere
Victini no té diferència de gènere perquè és un Pokémon llegendari.
Veure totes les diferències

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori