Fandom

Pokepèdia

Volcarona

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Volcarona
Imatge de Volcarona
#637 Volcarona
ウルガモス (Urgamoth)

J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Sol
Tipus: Tipus bestiola.gif Tipus foc.gif
Habilitat: Cos flama
EixamDW
Pes: 46.0 kg
Alçada: 1.6 m
Grup Ou: Bestiola
Gènere: Mascle 25%
Femella 75%
Hàbitat: Volcà
Color: Blanc
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Volcarona
Crit: noicon
Ítems: Cap

Volcarona és un Pokémon de tipus bestiola/foc introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Larvesta.

Etimologia Edit

El seu nom podria provenir de les paraules Volcán, volcà en espanyol i d'una selecció de lletres de la paraula arnoldii, flor en la qual està basada.

El seu nom també pot vindre la paraula Corona, que és la capa exterior del sol

Biologia Edit

Es diu que quan la superfície va ser ocultada per cendra volcànica, la flama de Volcarona va servir de substitut per al Sol. Quan combat, expulsa una gran quantitat d'escates de les seves ales. Els seus atacs de foc són terribles, i ataca als seus enemics enrotllant-los amb tir demora, i després se'ls hi menja. El seu entrenament és difícil, però mereix la pena perquè és un dels Pokémon més forts.

Degut al fet que és un Pokémon molt escàs ja que la seva preevolució triga molt a evolucionar, s'ha tornat summament protector amb les seves criatures, s'han documentat casos de Volcarones que fonen absolutament tota la neu d'un bosc a l'hivern perquè les seves criatures cresquen en un ambient sa i que els convenga, en qualsevol època de l'any.

Fisiologia Edit

Volcarona sembla estar basat en una Rafflesia arnoldii, flor que genera la seva pròpia calor (referent al seu tipus foc) i expulsa una olor desagradable, semblant a la de la carn podrida. També podria estar basat, més concretament, en una Arna Gegant.

Normal Esquena
Volcarona Volcarona Volcarona Volcarona

Evolució Edit

Larvesta evoluciona a Volcarona en el nivell 59. Volcarona no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori