Fandom

Pokepèdia

Vulpix

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Vulpix
Imatge de Vulpix
#37 Vulpix
ロコン (Rokon)

/'vul.piks/ [vúl.piks]
J:125 · H:153 · S:– · K:

Informació
Espècie: Rabosa
Tipus: Tipus foc.gif
Habilitat: Absorbeix foc
SequeraDW
Pes: 9,9 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 25%
Femella 75%
Hàbitat: Prada
Color: Marró
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Vulpix
Crit: noicon
Ítems: Baia Lafrau

Vulpix és un Pokémon de tipus foc pertanyent a la primera generació.

Etimologia Edit

El seu nom prové del nom científic pertanyent a la rabosa roja i de six per les seves sis cues.

En japonès prové de ro (roku: sis) i kon (cues), també per les seves 6 cues.

BiologiaEdit

Fitxer:EP427 Ou de Vulpix.png

Aquest Pokémon de foc no té por a l'aigua (estrany en un Pokémon de tipus foc), excepte si està massa freda.

Quan naixen té una cua, la qual és blanca com la seva evolució Ninetales, al créixer aquesta agarra el seu color representatiu i es divideix en sis, i es converteix en bells rínxols.

De grandària menuda i de potes curtes, encara així resulta sorprenentment àgil, dins del seu cos crema una flama que mai ix. Durant el dia quan augmenta la temperatura, aquest Pokémon expira flames de la seva boca per a prevenir que el seu cos no es torne massa calent. El seu suau pelatge és curt excepte en el serrell i en les seves sis cues. El seu color de pèl és blanc en el ventre, ataronjat en les cues i el serrell, fosc en les potes i marró en la resta del cos. Els seus ulls són grisos i esquinçats i posseeixen una bona i aguda vista. Vulpix és immune a temperatures inferiors a 350 graus.

La seva dieta varia entre diferents tipus de baies i petits rosegadors. Els exemplars més grans poden arribar a caçar Rattata. No posseeix depredadors naturals.

Aquest Pokémon posseeix gran altivesa gràcies al seu pelatge i a la seva forma elegant d'atacar, però molt lleial al seu entrenador. Vulpix somrient. És també usat en els Concursos Pokémon a causa de la seca bellesa i elegància, igual que la seca evolució Ninetales.

Mostra gran afecte a les evolucions d'Eevee ja que posseeixen trets molt semblants, sobretot als Flareon. Està basat en el rabosa roja, encara que també se sembla al fennec. Els ous posseeixen els mateixos colors d'un Vulpix adult i tenen dibuixada la mateixa forma que els rínxols de les seves cues.

Són Pokémon forts i valents, defendrien al seu entrenador coste el que coste, el que els converteix en un dels Pokémon més fidels cap al seu entrenador. També són molt intel·ligents, degut al fet que els coneixements dels seus ancestres es traspassen a les noves generacions, donant-los un coneixement increïble. Són Pokémon bons com mascotes encara que mai s'ha de dubtar del seu potencial en batalla.

HàbitatEdit

Aquest Pokémon habita generalment en les prades encara que pot ser vist en zones caloroses i seques, també resulta normal veure'ls endinsant-se en ciutats.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Vulpix Vulpix Vulpix Vulpix

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori