Fandom

Pokepèdia

Wailord

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Wailord
Imatge de Wailord
#321 Wailord
ホエルオー (Whaloh)

J:– · H:100 · S:– · K:

Informació
Espècie: Balenaflot
Tipus: Tipus aigua.gif
Habilitat: Despistada
Vel aigua
PressióDW
Pes: 398,0 kg
Alçada: 14,5 m
Grup Ou: Camp
Aigua 2
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Aigua salada
Color: Blau
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Wailord
Crit: noicon
Ítems: Cap

Wailord és un Pokémon de Tipus aigua introduït en la Tercera generació. És el Pokémon més gran de tots, no obstant això, no és el més pesat.

EtimologiaEdit

El seu nom prové del joc de paraules whale (balena) i wail (gemegat), i de la paraula lord (senyor).

Biologia Edit

Fitxer:EP578 Bandada de Wailord (3).png

Wailord està basat en un rorcual blau. És un Pokémon cetaci que és conegut com el Pokémon més gran descobert fins a ara. Malgrat la seva grandària no és el Pokémon més pesat. És un Pokémon molt pacífic que sempre està viatjant en bandades en els grans oceans. Les Wailord femelles al donar a llum al seu Wailmer, aquestes es queden al costat de sa mare un considerable temps, després d'un temps Wailmer decideix si quedar-se en la bandada o anar-se pel seu compte.

Rares vegades els Wailord s'acosten a les costes de les ciutats, però quan açò succeeix, sempre es reuneix un gran nombre de turistes i trauen fotos d'aquests magnífics Pokémon, degut al fet que és molt rar veure Wailord en les costes.

Fisiologia Edit

Té menuts ulls i una enorme boca amb una gola ratllada amb solcs. Té dos parells d'aletes al llarg del seu llom i una cua horitzontal en l'esquena. El seu abdomen és de color blanc i el seu llom blau. Tenen una enorme boca, mitjançant la qual filtren l'aigua per a traure el seu aliment i després ho expulsen a través del seu orifici. En el seu llom té quatre taques blanques una més gran que l'altra, de forma descendent.

Els Wailord tenen un menut orifici en el seu llom, igual que les balenes, que els permet expulsar l'aigua que es troba en el seu interior, quan diversos Wailord expulsen aigua al mateix temps, en un dia assolellat poden crear un petit arc de Sant Martí. S'alimenta per filtració, de la mateixa manera que ho fan les balenes amb barbes. A causa de la seva enorme grandària els Wailord tenen problemes per a passar per sota dels ponts en els quals passen els vaixells, per aquesta raó és necessari que siga un pont llevadís, perquè puga passar a través del pont llevadís. Aquests Pokémon són capaços de saltar en l'aigua a gran altura, igual que les balenes.

Normal Esquena
Wailord Wailord Wailord Wailord

Evolució Edit

Wailmer evoluciona a Wailord en el nivell 40. Wailord no evoluciona.

Wailmer
Wailmer
Nivell 40 Wailord
Wailord

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori