Wikia

Pokepèdia

Watchog

Discussió0
1.029pàgines en
aquest wiki
Watchog
Imatge de Watchog
#505 Watchog
ミルホッグ (Miruhoggu)

[Wat-chog]
J:– · H: · S:

Informació
Espècie: Alerta
Tipus: Tipus normal.gif
Habilitat: Vista linx
Il·luminació
Càlcul finalDW
Pes: 27,0 kg
Alçada: 1,1 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Marrón
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Watchog
Crit: noicon
Ítems: Cap

Watchog és un Pokémon de tipus normal introduït en la cinquena generació. És l'evolució de Patrat.

Etimologia Edit

El seu nom en anglès ve de watch (veure, observar) i hog o dog (referent al gos de les prades).

Biologia Edit

Té el mateix aspecte que la seva preevolució, a diferència que aquest és més alt i la seua cua és molt més llarga. Igual que Patrat, sembla estar alerta per tot el que ho envolta. Per això, podria estar basat en un suricat.

Aquest Pokémon no acostuma establir-se molt en un lloc. En els seus viatges, recol·lecta baies i les seves llavors les guarden en les borses de les galtes, i les usen per a atacar. El patró en el seu cos brilla i intimida als seus enemics, el qual s'assembla a un jupetí. Els seus ulls poden veure el seu entorn fins i tot en la foscor.

FisiologiaEdit

Watchog és un pokémon balisa, això és el que representen les franges grogues del seu cos, que en la foscor brillen.

Té les galtes grans i una dent única que ix de la seua boca. Amb un pelatge color roig, patró del pit i musell de color beix. La seva cua és llarga i rígida amb un floc blanc en la punta.

Normal Esquena
Watchog Watchog Watchog Watchog

Evolució Edit

Patrat evoluciona a Watchog en nivell 20. Watchog no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori