Fandom

Pokepèdia

Weedle

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Weedle
Imatge de Weedle
#013 Weedle
ビードル (Beedle)

[Wí.del]
J:027 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Eruga
Tipus: Tipus bestiola.gif Tipus verí.gif
Habilitat: Pols escut
Pes: 3,2 kg
Alçada: 0,3 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Bosc
Color: Marró
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Weedle
Crit:
Ítems: Cap
Weedle (ビードル Beedle) és un Pokémon del tipus bestiola/verí introduït en la primera generació.

EtimologiaEdit

El seu nom prové de "wee", "xicotet" en anglès (encara que aquesta paraula només adopta aquest significat a Escòcia i Irlanda, tenint en altres països un significat diferent) i "needle", "agulla" en anglès.

No obstant això, també és possible que siga un acrònim de worm (cuc) i needle (agulla), o de weevil corcó i needle. El nom japonès Beedle és un acrònim de les paraules angleses bee (abella) i needle.

BiologiaEdit

Weedle és una forma estilitzada del gorgojo|gorgojo.

Aquest Pokémon insecte té la forma d'un cuc amb una banya que segrega verí, que pot utilitzar per a defensar-se dels seus depredadors. La punta de la seva cua també té aquesta habilitat. Weedle pot ser trobat comunament en boscos i prades, alimentant-se de fulles. Té un sentit de l'olfacte molt desenvolupat que pot utilitzar per a trobar els tipus de fulla que li agraden més.

Weedle té solament 2 estratègies d'atac: pot enverinar als seus enemics amb l'agulló de 5 cm o fer-lo temporalment més lent amb el seu tir demora. Quan té por el seu cap començarà a vibrar emetent un so que crida a la seva colònia de Beedrill. Quan arriben, intentarà de disparar el seu verí i després anar-se amb la seva mare.

Menja el seu equivalent en pes tots els dies (generalment fulles), pel que cada dia, es duplicaria el seu pes. Possiblement es dega a això que Kakuna és tan pesat. A més, que estiga bé alimentat és una mica indispensable per a evolucionar. Weedle habita principalment en zones boscoses i arbredes.

Diferència de gènereEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori