Fandom

Pokepèdia

Wigglytuff

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Wigglytuff
Imatge de Wigglytuff
#040 Wigglytuff
プクリン (Pukurin)

Wi.gli.taff
J:045 · H:139 · S:– · K:

Informació
Espècie: Globus
Tipus: Tipus normal.gif
Habilitat: Gran encant
Pes: 12,0 kg
Alçada: 1,0 m
Grup Ou: Fada
Gènere: Mascle 25%
Femella 75%
Hàbitat: Prada
Color: Rosa
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Wigglytuff
Crit: noicon
Ítems: Baia Aronja
Wigglytuff és la forma evolucionada de Jigglypuff. És un Pokémon de tipus normal de la primera generació. Destaca la seua aparició en Pokémon Món Misteriós: Exploradors del Temps i Exploradors de la Foscor com el Gran Bluff.

Etimologia Edit

Probablement el seu nom és la fusió de de les paraules en anglès wiggly (ondat) i puff (que és relatiu a dormir-se dempeus).

Biologia Edit

EP458 Wigglytuff unflat.png

Wigglytuff unflat.

Wigglytuff és un Pokémon amb forma de globus relativament gran. És de color rosa quasi íntegrament amb excepció de la part baixa del ventre que és de color blanc. Té un parell d'orelles de conill, una mota de pèl rosa entre elles, ulls grans i blaus. És relativament semblant a la seua forma preevolucionada, Jigglypuff, excepte per les orelles que són molt més grans i en la forma del seu cos la qual és notablement més allargada. Els ulls de Wigglytuff estan coberts per una prima capa de secreció lacrimal, per la qual cosa si alguna pols o brutícia entren en ells, són ràpidament expulsats.

El cos d'aquest Pokémon és suau i altament elàstic, com una bambolla, permetent-li a aquest Pokémon aspirar molt aire per a unflar-se; aquesta acció la fa en particular quan està enutjat o se sent amenaçat, i s'unfla amb la finalitat d'intimidar al seu rival com per a preparar-se per a lluitar. Normalment intenta atacar amb un Colp cos.

És un Pokémon molt pacífic i amigable, però si es fa alguna cosa que al no li agrada es posarà trist i començara a unflar-se fins que explote. És un Pokémon prou infantil però àdhuc si se li ha entrenat bé pot ser un Pokémon amb molt de potencial i molta força. Li encanten un tipus de pomes anomenades ´´pomes perfectes´´.

Quan està unflat, Wigglytuff pot fàcilment ser posat a rebotar, la qual cosa limita la seua habilitat en batalla. La grandària del seu cos quan s'unfla és monstruosament gran, i és bastant efectiu per a espantar als seus atacants.

Wigglytuff té una capa de finíssim pelatge, tan fi que no pot ser vist si no és amb un microscopi. El seu pelatge es va tornar un aspecte popular d'aquest Pokémon en si mateix; ha sigut descrit com exquisidament agradable i l'últim en luxe. La gent que ha sentit el pelatge de Wigglytuff té dificultat per a deixar-ho, i alguns diuen que dormir al costat d'un és diví.

Si dos Wigglytuff s'abracen, no voldran separar-se més.

Per la forma rodanxona del seu cos i per la mota de pèl que té, Wigglytuff pareix un malví de llaminadures.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori