Fandom

Pokepèdia

Wooper

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Wooper
Imatge de Wooper
#194 Wooper
ウパー (Upah)

[Wu.per]
J:056 · H: · S:117 · K:

Informació
Espècie: Peix aigua
Tipus: Tipus aigua.gif Tipus terra.gif
Habilitat: Absorbeix aigua
Humitat
IgnorantDW
Pes: 8,5 kg
Alçada: 0,4 m
Grup Ou: Aigua 1
Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Aigua dolça
Color: Blau
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Wooper
Crit: noicon
Ítems: Cap

Wooper és un Pokémon de tipus aigua/terra introduït en la segona generació.

Etimologia del nom Edit

El seu nom prové de les paraules en anglès polliwog (cullerot) i guppy, espècie de peix.

Biologia Edit

No en té mans, té una cua semblant al d'un castor que utilitza per a nedar. Les estructures a costat i costat del seu cap que semblen fletxes són en realitat les seves brànquies, les quals usa per a poder respirar mentre es troba en l'aigua.

Wooper viu en aigües fredes i en zones pantanoses, és possible també veure-li per terra a la recerca de menjar. Quan camina pel sòl, embolica el seu cos amb una pel·lícula suau, bavosa i verinosa. Si ho toques directament amb les mans patiràs un gran dolor. Per a dormir s'enterra a mig fer en el llot del fons.

Fisiologia Edit

Wooper sembla estar basat en un Axolot, a pesar que la seua etimologia assenyale que és un Guppy, doncs comparteix totes les seves característiques amb l'Axolot: les seves estranyes brànquies, els seus ulls petitots, la seva cua i el seu estrany somriure. Fins i tot, el Wooper diversocolor està basat en un Axolot en la seua forma semilarvària.

No obstant el fet que tinga brànquies externes (les seves "banyes") també podria deure's al fet que estiga basat en la fase larvària d'algun altre caudat, ja que la majoria d'aquests mostren brànquies externes en el seu estat larvari, i solament uns pocs com els axolots ho mostren en la seua fase adulta, a part que no té extremitats superiors, com un cullerot, però els axolots adults si tenen. Així que probablement estiga basat en realitat en la fase larvària d'algun tipus de sargantana, ja que com Wooper evoluciona, es podria dir que és la fase larvària de Quagsire, simulant la metamorfosi d'una sargantana. Altre exemple seria Poliwag, que és un cullerot (una fase larvària) i com una de les seues evolucions finals és Politoed (una granota) també simula la metamorfosi.

Normal Esquena
Wooper Wooper Wooper Wooper
La femella compta amb una antena menys.

Evolució Edit

Wooper evoluciona a Quagsire en el nivell 20.

Wooper
Wooper
Nivell 20 Quagsire
Quagsire

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori