Fandom

Pokepèdia

Zoroark

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Zoroark
Imatge de Zoroark
#571 Zoroark
ゾロアーク (Zoroark)

Zó-ro-ark
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Disfrerabosa
Tipus: Tipus sinistre.gif
Habilitat: Il·lusió
Pes: 81,1 kg
Alçada: 1,6 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Gris
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Zoroark
Crit: noicon
Ítems: Cap

Zoroark és un Pokémon tipus sinistre introduït a la cinquena generació. És l'evolució de Zorua. Es tracta d'un Pokémon avançat. És el Pokémon protagonista de la pel·lícula Zoroark: El Mestre d'Il·lusions sent una femella lluitant per a poder recuperar al seu fill, un Zorua.

Etimologia del nomEdit

El seu nom Zoroark, possiblement provinga de la combinació de la paraula en espanyol zorro (guineu, rabosa) i la paraula anglesa dark (fosc, obscur) o inclús podria ser una derivació de la paraula "Arkano" per la seva aparença ombrívola i misteriosa. Una mica semblant ocorreria llavors amb Zorua.

La seva espècie en japonès, ばけぎつね, està formada per les paraules ばけ (il·lusió, aparició, espectre) i ぎつね (rabosa).

Biologia Edit

Zoroark es troba igual que Lucario, Togekiss, Volcarona i Milotic entre els Pokémon més rars del món. No només per les seves habilitats úniques i increïbles que els destaquen de la resta sinó també per la dificultat que comporta trobar-los i atrapar-los.

Per descriure a Zoroark cal dir que està basat en un Kitsune (igual que Ninetales), raboses màgiques que tenien entre moltes habilitats la capacitat de parlar el llenguatge humà i transformar-se en aquests, tal com ho fa Zoroark gràcies a la seva habilitat "Il·lusió".

Per aquesta habilitat Zoroark és conegut com el mestre o rei de les il·lusions, pot utilitzar-la no només per a transformar-se en qualsevol criatura sinó també per a induir a qualsevol Pokémon o humà en una il·lusió tan real que llevat que ell volgués mai s'adonarien que estan en una, aquesta habilitat pot ser utilitzada tant per a l'atac com per a la defensa. Per aquesta habilitat és que els Zoroark són tan difícils d'atrapar; ja que per a evitar ser descoberts adopten en el seu estat salvatge la forma d'altres Pokémon, el que els fa dels Pokémon més evasius de tots.

Sobre la seva faceta de pare/mare és dels Pokémon més protectors, tant com els Kangaskhan. No dubtarà a embruixar als seus enemics per a protegir a la seva ventrada, i si fóra necessari donaria la seua vida per a protegir-los. Els Zoroark també són així de protectors amb els seus entrenadors, pel que els hi consideren com un dels Pokémon més fidels.

Altra cosa a destacar sobre el seu caràcter és que van deixar arrere la seua naturalesa juganera i entremaliada que tenien quan eren Zorua. Ara són més calmats i serens, demostrant així la seua maduresa a l'evolucionar.

Normal Esquena
Zoroark Zoroark Zoroark Zoroark

Evolució Edit

Zorua evoluciona a Zoroark en el nivell 30. Zoroark no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori