Fandom

Pokepèdia

Zubat

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Zubat
Imatge de Zubat
#041 Zubat
ズバット (Zubatto)

/'θu.βat/ [zú.bat]
J:037 · H:063 · S:028 · K:

Informació
Espècie: Rat penat
Tipus: Tipus verí.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Focus intern
AplanamentDW
Pes: 7,5 kg
Alçada: 0,8 m
Grup Ou: Volador
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Caverna
Color: Morat
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Zubat
Crit: noicon
Ítems: Cap

Zubat és un pokémon tipus verí/volador pertanyent a la primera generació. És comunament trobat dins de les coves i boscos foscos. Evoluciona a Golbat.

Etimología Edit

El seu nom prove de Zu (una divinitat sumèria amb forma d'ocell) i bat (ratpenat en anglès).

Biologia Edit

Està basat en un microratpenat. A pesar de ser cec, Zubat pot conèixer l'ambient on es troba gràcies a les ones supersòniques que transmet des de la seva boca i que reboten fins a la seva oïda, amb les quals cacen a les seves preses, aquest fenomen és conegut com ecolocalització. Té hàbits nocturns, similars als d'una ratapinyada en la vida real.

És usat en la medecina humana, ja que per mitjà del seu ultrasò i amb ajuda d'equips d'alta tecnologia, es pot revisar internament el cos humà. Açò es constitueix com una ajuda diagnòstica per a moltes malalties. Zubat és un dels Pokémon disponibles en qualsevol versió dels jocs i es pot obtenir fàcilment en coves.

La seva dieta es compon principalment de baies i Pokémon del tipus bestiola, encara que quan no troben aliment, Zubat consum sang humana. Per a obtenir-la s'introdueix dins de granges o cases i succiona la sang del que trobe dins d'aquesta, ja siga Pokémon o d'humans.

Els Zubat, generalment viuen en coves, cases abandonades o vells boscos molt frondosos, llocs foscs o muntanyes. En resum, viuen en llocs on no haja llum, ja que si es veuen exposats a ella, es cremarien o es posarien malalts.

Diferencia de gènere Edit

Normal Esquena
Zubat Zubat Zubat Zubat
Els mascles tenen uns ullals més llargs.

Evolució Edit

Zubat evoluciona a Golbat en el nivell 22. A partir de la segona generació Golbat evoluciona a Crobat per amistat amb el seu entrenador, pujant un nivell.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori